Update & skillnader

Ursäktar en aning för min bloggfrånvaro. Blogg.se har inte fungerat i min webbläsare på ett par dygn, konstigt nog, och eftersom att jag har varit trött så har jag inte orkat lösa problemet.

Jag har haft ett par väldigt sköna dagar på jobbet, med endast joggare. Vädret har varit kanon. Nästan lite för bra, idag så bara rann svetten om mig. Jag var klar tidigt med allt jobb, men var inte ifrån stallet förrän 4 då jag har packat åt Customary. Imorgon är det på riktigt, då ska hon kvala. Jag är nervös, men det känns ändå bra. Denna gången, när allt inte längre är nytt, så har jag koll på det mesta och när hon nu var så duktig förra gången så har man lite förväntningar. Jag hoppas inte det är något negativt bara, att allt går helt åt skogen.

Om hon klarar detta kvalet så kommer hon nog att kvalas en gång till. Tränaren som jag jobbar för kvalar gärna två gånger för om de tex galopperar i första starten, så behöver de inte kvala om en gång till. Här i USA så måste de kvala om ifall de galopperar eller bara är allmänt usla. Har du två kval, då kan du tex galoppera i två starter innan du måste kvala igen. Väldigt förvirrande om du är från Sverige, men ändå inte komplicerat.

Go Mary!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0