Lazy sunday

Idag har jag unnat mig en riktigt riktigt lat dag. Vi åkte så att vi var i stallet till 7. Vi var klara lagom till 11 då vi tittade live på Elitloppet. Hade gärna velat vara där, men detta året slår nog USA högre ;) Väl hemma så har jag inte gjort någonting alls förutom att vila, titta på film och redigera lite bilder. Kameran var med till stallet och där tog jag lite bilder. Här nedanför ser ni fina Acadian, som man verkligen ser att hon har Credit Winner i blodet - tycker jag! Morfar är Pine Chip men det tycker jag inte syns lika tydligt.


1 kommentarer
Postat av: aliciasivert

Så väldigt mysiga bilder! Lummigt vackert med allt det gröna och så trästaket och en polle! Väldigt fint ljus också, ligger bra på kroppen och ansiktet.

2011-05-30 @ 08:59:56
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0