Söndagsuppdatering


Melrose Abbey (Muscles Yankee - Real Live Woman) när hon tränade häromdagen

Det har varit en ganska rolig helg. I fredags så selade jag ju ut Matrix på The Meadowlands. Det var riktigt spännande och härligt att äntligen få göra det. Tyvärr gjorde han ingen extraordinär prestation, men stallets andra hästar gjorde det bra. Jag var hemma i sängen runt 11 och då var jag riktigt trött. Eftersom att lördagen inte hade några hästar på schemat då det är många som är iväg, så unnade jag mig att sova till 5! Det var härligt kan jag lova. Dagen flöt på bra med teamwork och 2 egna hästar att joggar.

På kvällen åkte vi till Chesterfield Inn, där vi åt och drack gott. Det blev en sen kväll och vid nio i morse var jag i stallet för att mocka och släppa ut hästar. Efter det har jag inte gjort något vettigt alls, för det har jag inte orkat.

Jag har varit hund- och kattvakt hela helgen också. Det har varit mysigt med lite sällskap.

Imorgon ska jag upp och fodra vid 4, så då är det slut på sovmorgon... men jag ska inte klaga, för på onsdag kommer faktist min pojkvän hit och förgyller min vardag!

Ps: Det blev galopp för Mary detta kvalet också... bara att ta nya tag.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0