ny vecka, nya tag

Hallå där! Dags för en uppdatering från amerika. Dagarna har varit längre när jag har haft en extra häst. Nu är jag tillbaka med mina fyra, men det är ändå alltid något som behövs göras, så dagarna blir långa ändå... Idag fick vi städa lite, vilket var välbehövligt. Att ha ordning på grejerna är viktigt, både för det estetiska och praktiska.

Har jag tur har jag ett par 2-åringar som snart är kvalklara! Det är otroligt många i stallet som har kvalat och även gjort det med bra resultat. Hittills har vi ingen som inte har klarat det, och det är bra jobbat måste jag säga. Det ska bli väldigt intressant eftersom att vi inte har baby race på samma sätt hemma, och det därför är en helt ny upplevelse för mig.

Nöjesfältet Six Flags har besökts i helgen. Det är något jag verkligen rekommenderar för er som besöker New Jersey. Liseberg kan slänga sig i väggen ;)
1 kommentarer
Postat av: ebbba

haha , och jag som tycker liseberg är kul ;D

2011-07-10 @ 21:32:58
URL: http://domfyrafiskarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0