hejdå amerika

Just nu sitter jag på Newark airport och väntar på att få boarda planet. Vi kommer att flyga över natten, landa på island imorgon bitti och sedan kommer jag vara framme i Danmark runt 1-2 på förmiddagen. Jag hoppas jag kan få sömn på planet... trött är jag i alla fall efter att ha jobbat hela dagen ;) Nu är äventyret slut. Jag är nöjd med mig själv, men det är så synd att man inte alltid kan styra saker och ting för jag önskar att allt hade varit annorlunda. Men det här gör mig starkare och jag kommer bli lyckligare.


Innan jag åkte såg jag till att fota den här vackra varelsen.
3 kommentarer
Postat av: Caroline

Du åker samma runda som mig, fast jag åkte från Boston, inte Newawk :P

2011-07-21 @ 11:58:28
URL: http://carolinecronsell.blogg.se/
Postat av: aliciasivert

Hoppas det fortfarande känns som rätt val att åka hem! Ibland behöver man ge sig iväg långt på äventyr för att inse att man egentligen vill vara där man började. Känns lite som Muminpappan, och honom gillar jag.



Nu tycker jag det är på tiden att den här bloggen byter titel till Vardagsbestyr och Hemtrevnad och att du börjar uppdatera den igen för är det något jag inte behöver så är det bloggar att läsa men är det något jag vill göra så är det att ögna sida upp och sida ner om dina påhitt.



Saknar dig min ljuva.

2011-09-13 @ 10:37:35
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/
Postat av: dessi

Kontakta mig är du snäll. För jag vill gärna köpa Furious av dig! :-)

2012-04-04 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0