Making room

Hej! Det är en trött och sliten Malin som skriver. Igår åkte vi runt hela kvällen i princip, bland annat för att leta efter ett ställe där vi kunde lämna av vår tvätt. När GPS:en knappt fungerade och vi hade åkt hur länge som helst så beslutade vi oss för ett ställe här "hemma" där vi fick tvätta själva. Nytvättade kläder har nog aldrig varit såhär underbart :D

Man känner sig väldigt begränsad när man har flyttat hit och inte äger en enda grej till ett hushåll/rum. Att knappt kunna laga mat eller att bara ha en säng i rummet är inte det mest ultimata. Men nu börjar det ordna upp sig, då diverse möbler, köksgrejer och tvättmaskin är inhandlat.

Jag gillar det här mer och mer för varje dag. Dessutom så försöker jag att ge allt jag har, och jag måste varje kväll påminna mig själv om att det här alltid har varit en dröm och att jag nu lever den.
2 kommentarer
Postat av: jos

skönt att det verkar kännas bättre nu :) saknar daaajj!

2011-05-11 @ 11:59:23
URL: http://janders.blogg.se/
Postat av: Mamma

Är såååå otroligt stolt över dig, du är bäst! Älskar dig. Lev din dröm och njut gumman, det är du värd!! <3

2011-05-16 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0