Första kvalet avklarat



Min Mary har gjort många glada idag. Hon klarade sitt kval på ett jättebra sätt och tiden blev 2 minuter (dvs 1.14,6 i svensk tid). Hon var sist i mål men hon skötte sig perfekt och det är huvudsaken just nu. Bara det att hon var lugn och inte helt flippad betyder väldigt mycket. Med lite mer träning hemma, självförtroende och fler kval kan det här nog bli jättebra. Jag är så glad! (På något sätt känns det som att bloggen har handlat mest om Mary! Haha. Men hon är min enda 3-åring så kanske är det därför)

Det enda dåliga idag har varit vädret, om man nu får klaga. Det är nu i alla fall 90 Fahrenheit, dvs 32 grader celsius i ganska fuktig luft. Jag ska i all fall sitta inne och kika på race från Meadowlands idag, vi har tre hästar från stallet som startar.
1 kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm 32, bättre än våra 12-15 typ........Så duktig med dina hästar!! =) Paket på väg, skickas idag!!! Love you <3

2011-05-27 @ 08:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0