Foggy Sunday morning

Äntligen är det söndag! Det har varit en lång (men lärorik och händesefull vecka). Söndagar så är det "ledigt", dvs hästarna gör ingenting och vi behöver således bara göra stalljobb och släppa ut dem i hagen. Jag och Erica hade fodringen idag så vi var ute vid 6 och blev klara tidigt. Jag passade på att ta bilder när hästarna var i hagen! Så roligt att ha lite tid till att ta foto, och inte känna sig stressad. Resten av dagen ska jag vila mina fötter, och så ska vi till Walmart och köpa grejer till rummet.

1 kommentarer
Postat av: aliciasivert

Oh så mysig syn att mötas av! Morgondis är bäst. Måste åka till Drottningholm i ottan någon dag och promenera bland alla långa skuggor. Kanske inte så många hästar som står i dimman och betar men förhoppningsvis nån morgonpigg uniformsklädd typ som behöver någon att rädda.

2011-05-12 @ 16:09:59
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0