A rainy day

Idag fick vi uppleva det trista regnvädret här i New Jersey, som ledde till att de allra flesta hästar inte blev joggade. Rent planeringsmässigt kändes dagen bra, och jag var klar tidig med "grundjobbet". Men istället blev det en väldigt lugn dag, som ändå hade sina händelser.


Så här ser stallet i New Jersey ut, och de 4 närmsta är "mina" boxar.

Imorgon har jag joggande hästar klockan 6, 9 och 11:45. Något sådant i alla fall. Sedan ska jag jogga Acadian själv och det fixar jag nog mellan de två sista hästarna. Såååå, det blir tidig morgon i stallet som vanligt så att allt blir gjort i tid. Jag föredrar att vara där runt 4.30. Då hinner man verkligen få en del jobb gjort innan någon ska köras. På tal om Acadian så körde jag henne igår. Hon var jättemysig att köra och ganska pigg på bettet.

God natt!
1 kommentarer
Postat av: annie ♥

vad heter gården när du håller till nu? :) ser faktiskt lite bekant ut.

2011-05-06 @ 10:55:07
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0