Nu börjar det gå framåt!

Eftersom att det går framåt med visumansökan så tänkte jag skriva ett första inlägg här! (trots att layouten inte är klar!) Nu ikväll fick jag min sista av två referenser. Imorgon ska jag skriva ut, skriva på och scanna in det sista dokumentet som behövs. Det betyder att jag förhoppningsvis kan skicka iväg min ansökan imorgon :D Jag håller tummarna på att även Ida och Ellinor blir klara så att vi kan skicka iväg den samtidigt.

Nu börjar det alltså kännas mer verkligt. Nyss kändes det tungt med alla papper hit och dit, och det kändes inte som att man kom någon vart alls. Det återstår ju ett besök på ambassaden i Stockholm och en telefonintervju för att faställa min nivå på engelska... men det är nog bara småsaker!

Vill att tiden ska gå riktigt fort nu!
1 kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Det går framåt, hoppas verkligen att jag få min sista ref. i morgon. Hon skulle översätta den över dagen igår sa hon hoppas

Hatar att jag åkte på jobb igår, annars hade jag vart klar helt utom sista ref.

Jag vill oxå ha en snygg header där det står "hästskötare i usa, mitt liv, mina tankar och min framtid" =D Sjukt snygggt har du fått till det.

2011-03-09 @ 06:46:00
URL: http://wooolengirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0