jobbig väntan...

Nu när det är helg så är vår hjälpande hand ledig. Det är jättejobbigt att vänta! Jag vill ha de nya dokumenten nuuuu så att det kan komma iväg & så vi får tid på ambassaden snart. Vår arbetsgivare sade det att vi nog kommer hinna vara i Florida i ett par veckor i alla fall... så ju fortare det går med visumet, desto längre får vi vara i Florida innan vi drar norröver.

Här kan ni kika på stallets Facebooksida. Finns en hel del bilder :) Förstår ni att jag längtar?!
http://www.facebook.com/pages/Team-JC-Stable/179461206032
2 kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

1/4 har jag läkartid till diab ssk.. Efter det är jag fri att åka, måste bara tala om det för min chef oxå =P

2011-03-12 @ 16:07:00
URL: http://wooolengirl.blogspot.com/
Postat av: Amanda aka Amzie

Hej Malin!

Vad roligt, hur hittade du min blogg? :)

Taxi är en utav mina favoriter i stallet, han är urmysig, snäll att köra, snäll att rida, lugn och en kanon häst.



Adora är ungefär motsatsen till Taxi, haha. Hon har ett himla speciellt temperament, vänder rumpan till i boxen, kan hugga efter en, kan bli väldigt hård och het att köra, det är inte alla aom kan hantera henne, men vi har lärt känna varandra väl efter en tid ihop så man kan säga att jag vet hur hon ska tas. Det är ingen som egentligen tycker om henne, förutom jag :) Däremot älskar hon att bli riden, då är hur väldigt avslappnad och man behöver knappt hålla i henne alls!



Jag vill gärna se fölbilder, du kan skicka till min mail [email protected]



:)

2011-03-14 @ 15:36:46
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0