5 dagar kvar

Jag lever! Meeeeeen nu börjar det kännas i magen inför besöket på ambassaden på tisdag. Är så nervös & jag hoppas inte jag har gjort något slarvfel på ansökan (vilket det känns som att jag har...) och att alla referensbrev duger bra, samt alla andra tusen dokument. Och att de inte grillar mig allt för hårt. Det känns ändå som att båda Ida och jag är GRYMT förberedda för det här. Jag lär inte uppdatera igen förrän tisdag kväll. Känns en aning onödigt att sitta här och skriva meningslösa inlägg. HÅLL TUMMARNA!
2 kommentarer
Postat av: Riley

Det fina med amerikaner är att de själva sällan lär sig andra språk, vilket betyder att de har lätt för att bli imponerade när det visar sig att man är bra (om än inte perfekt) på engelska. Oftast bara vi som har alldeles för höga krav på oss, men förstår... sjukt nervöst! LYCKA TILL osv, sjukt kul :D

2011-03-31 @ 22:51:09
URL: http://leavingfargo.blogg.se/
Postat av: aliciasivert

FÖR ATT INTE TALA OM ONSDAG!!! :D :D :D :D :D

2011-04-04 @ 22:58:59
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0