Slapp söndag

Söndagar innebär vilodag, vilket ledde till att jag hann få lite tid med min kamera. Eftersom att jag inte hade fått någon bra bild på Acadian så passade jag på att ta en när jag skulle ta in henne från hagen. Här var det ett soligt uppehåll, men nästan hela arbetsdagen så ösregnade det (bokstavligen!) med jämna mellanrum. Tydligen så är det så att när det regnar här i Florida, då regnar det riktigt rejält... Den nedersta bilden föreställer Quiche som tyckte att jag borde skynda mig på.

2 kommentarer
Postat av: nellie

Heej..

Jag gillar verkligen din blogg o hur DU ta kort!!

Jag älskar hur du tar kort på hästarna, du får det o kännas verkligt 8D

Undrade bara hur du lyckades bli skötare på dessa fina hästar :)?

2011-04-26 @ 06:22:29
Postat av: jos

vilka vackra djur! <3

förlåt för att jag inte svarat på ditt novell-sms förresten ;) (A)



här hemma är det riktigt försommarväder! har varit soligt och varmt ända sedan du åkte nu! riktigt häärligt! :) kalmar känns dock tomt utan malin!

2011-04-26 @ 08:02:09
URL: http://janders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0