Sista dagen i Florida

Klockan är tio här nu, och jag är nyss hemkommen ifrån biografen. Vi beslutade oss för att gå och se på en film idag, lite sådär sista dagen till ära. Det blev "Water for Elephants" som faktist var helt okej! Innan filmen så åt vi frozen yogurth, jag toppade med lite färska frukter. Det var sanslöst gott! Det kommer lätt att bli en favorit när vi kommer tillbaka hit igen i höst.

Det var en bra avslutning på en lång dag. Idag har vi packat ihop alla våra saker och lastat på hästlastbilen med allt som ska med från stallet. Jag var inte inne på rummet förrän runt 3-tiden, vilket är ganska sent för oss. Allt har gått bra idag, förutom en sak. Min ena passhäst, Acadian, hade feber, hade inte ätit och hade svullna bakben. Det är inte bra alls inför den långa resan, det kan sluta väldigt illa om man transporterar en häst med feber. Nu i eftermiddag var tempen stabil och hon åt mycket bättre. Så, håll tummarna på att hon mår mirakulöst bättre imorgon bitti och slipper stanna kvar här några dagar.

Ni får ha det så jättebra allihopa, så hörs vi nog snart igen.
1 kommentarer
Postat av: T

Hur kom det sig att du åkte till USA och blev hästskötare? Berätta hela historien!

2011-04-30 @ 14:43:22
URL: http://purpleconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0