Nu kan vi höras av...

Idag har Ida och jag äntligen fixat mobilt bredband! Så nu kan ni räkna med lite flitigare uppdatering.

Den här veckan är allmänt lugn. 2-åringarna är lediga denna veckan, vilket betyder att vi slutar ganska tidigt om dagarna. Det är en del förberedelser, som att fylla på alla medel, kolla så att vi har allt vi behöver, raka ben, öron och nacke osv. Det är ganska skönt. En vanlig dag börjar vanligtvis runt halv fem, men nu när inga ska köras, så kaaaaaan man ha en liten sovmorgon, en halvtimme eller så ;)

De tre hästarna som jag tilldelats fick ni se i förra inlägget jag skrev. Hittills trivs jag jättebra med dem och uppe i New Jersey så tillkommer det en till. Ja, på fredag lastar vi nämligen hela teamet och åker dit för en tävlingssäsong. Då blir det genast kyligare, mer likt det svenska vädret, så jag ska absolut se till att njuta och bli lite solbränd tills vi åker.

(Även om jag just nu gärna hade bytt eftersom att min AC vägrar fungera!!!)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0