... för jag har ett amerikanskt visum!

Idag blev både Idas och min visumansökan godkänd!!! Det var med väldigt mycket fjärilar i magen vi tog buss 69 mot ambassaderna i morse. Väl där tog det bara ett par timmar innan allt var klart, men vi hade tur och var bland de första på plats. Det var väldigt nära att jag fick ett nej, eller jag fick det först, innan jag förstod missförståndet och rättade till det. Jag berättade bara om min nuvarande arbetsplats, inte de tidigare. Så först trodde hon att jag bara hade ett års erfarenhet. MEN allt löste sig, och nu är jag världens lyckligaste!

Om lite mer än en vecka kommer ni alltså få läsa så mycket mer intressanta grejer här i bloggen!
2 kommentarer
Postat av: aliciasivert

SÅ HIMLA KUUUUL!!!! Grattis kära du och fortsatt lycka till! Imorgon ska vi fira!

2011-04-05 @ 18:09:56
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/
Postat av: Elenore

Åhh grattis!!

2011-04-05 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0