Dog days are over

Detta är sista "tråkinlägget", jag lovar! Jag växlar mellan att packa och att sitta vid datorn. Det här är nog första gången i världshistorien som jag faktist har packat flera dagar i förväg, så det jag lägger i resväskan nu är mest småsaker. Imorgon klockan 09.09 går mitt tåg från Kalmar Central mot Kastrup där jag sedan möter upp Ida för att flyga till USA. Åh, nu börjar det bli så verkligt! Jag har börjat få fjärilar i magen, det är helt galet att dagen då jag landar i Miami snart är här... Som jag tidigare skrev - på onsdag kommer det bilder. När jag är i Florida kommer vi att vara 6 timmar efter er tid, så den skillnaden kommer att synas lite grann i inläggen.

Jag önskar er alla här hemma i Sverige ett bra år, och jag hoppas att ni kommer vilja följa mitt äventyr som hästskötare.
1 kommentarer
Postat av: aliciasivert

OM vi kommer! Kan knappt bärga mig. Ha en fin överresa och uppdatera SNART!

2011-04-18 @ 13:23:39
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0