8 dagar kvar

Ikväll ska jag & Ida boka biljetter och det verkar som att vi har hittat en helt perfekt resa på tisdag, den 19:e! Först hade vi riktat in oss på den 14:e, vilket ni nog kan förstå har lett till en del stress och panik. Med ett senare datum så känns allt en aning bättre.

På onsdag så kan jag kanske uppdatera lite med bilder och vad för hästar vi har tilldelats. Detta ska bli så spännande! Jag kan garantera er att jag ska njuta av mina sista dagar i "svensky land" (som en amerikan så fint uttryckte det).
1 kommentarer
Postat av: aliciasivert

IIh go go go! Jag vill se bilder med fullständiga stamtavlor och höra hela historier och ja, alllllt.



Förresten slog det mig först nu vilket amerikanskt typsnitt du har på bloggrubriken i headern. Det tycker jag är väldigt bra och passande, trots att det tog mig en månad att inse det!

2011-04-11 @ 23:42:04
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0