Att ha för höga krav

Äntligen lördag kväll! Imorgon har jag sovmorgon till halv sju, fy vad skönt det ska bli. Den här lördagskvällen verkar inte innehålla så mycket action, det blir nog film och sömn.

Jag är lite småbesviken på mig själv. Ni som känner mig vet nog hur jag kan oroa mig för minsta lilla, och när det gäller jobbet så hatar jag när jag glömmer något eller gör något fel. Idag var det en ruskigt enkel sak som bara gick fel. Ingen big deal egentligen, inget som någon kommer tänka på imorgon, men jag vill verkligen göra mitt bästa hela tiden. Så därför blir jag arg på mig själv. För att det är en sådan där småsak som kan få mitt arbete att bli mindre uppskattat. Men jag får försöka sluta med det här, det hjälper inte mitt självförtroende alls. Alla kan vi göra fel, ingen är perfekt och huvudsaken är ju faktist att jag försöker att göra mitt bästa, att göra rätt och att lära mig nya grejer.
2 kommentarer
Postat av: aliciasivert

Du är BÄST! Och är man bäst har man råd att göra några snedsteg. Kram!

2011-05-29 @ 16:50:57
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Kan bara hålla med föregående talare.....DU e bäst...alla gör vi småtabbar ibland även om det är saker som vi gör varje dag....det är däremot inte alla som får jobb i USA.....puss på dig!!

2011-05-29 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0